zondag 11 november 2012

zondag


Op het ogenblik lijkt de zondagochtend een traantjesmoment te zijn. Net als vorige week ben ik met Scheiding 3.0 bezig, nou ja, eigenlijk elke dag, maar vandaag kwamen er weer wat traantjes opwellen. Dat gebeurt gelukkig niet meer elke dag. Ik haal rustig adem, kan ze vandaag helaas niet weghollen, dan maar een bakje koffie, nieuwe warmtebron voor m’n pijnlijke rug en met de katten weer terug naar bed.
Ondanks alles wil de inwendige mens ook wat, dus heb ik een eitje in de oven bereid (uit het ovenhandboek van Karin Luiten), wat brood geroosterd en een lekker kopje koffie gezet. Het oog wil ook wat, dus heb ik het allemaal wat versierd. Radio zachtjes aan, boek er bij, gewoon even wat rust nemen.
Komende week heb ik geen opdrachten gepland, maar zal flink aan de slag gaan met acquisitie en mijn zakelijke website. En een museumbezoekje, denk ik. En meer leespauzes, denk ik. Voor vandaag houd ik het op lezen, koffie drinken, naar een braderie, wat wandelen, wat oud papier wegbrengen, wat lief zijn voor mezelf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten