dinsdag 9 juni 2015

Gemengde gevoelens


Sinds de boosheid en het verdriet van de scheiding zijn gezakt, sta ik nog steeds niet te popelen om een man in mijn leven toe te laten. Ik heb het al druk genoeg met mezelf.

Wel ontmoet ik af en toe wel een leuke man, maar diep en blijvend zijn de gevoelens niet.

Tot bleek dat een man, die ik wel 'sympathiek' vind, uit mijn zichtveld zou verdwijnen. Opeens werd ik overvallen door gevoelens die heftiger waren dan ik tot dan toe had durven toegeven.

Niet dat het ooit wat zou kunnen worden. Want hij is getrouwd. En ik vind vreemdgaan niet kunnen. Dus wil ik ook niet degene zijn met wie wordt vreemdgegaan.

In tegenstelling tot eerdere 'sympathieke' mannen, kon ik deze niet zo gemakkelijk vergeten. Ondanks dat we elkaar niet meer zagen.

Met gemengde gevoelens hoorde ik dat hij naar een zomerfestijn zou gaan, waarvoor ik me ook enthousiast had aangemeld.

Fijn om hem weer te zien, hoewel ik net begon te wennen aan het idee dat ik hem niet meer zou zien.

Met gemengde gevoelens hoorde ik dat hij uiteindelijk toch moest afzeggen in verband met werk.

Jammer dat ik hem niet weer zal zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten