donderdag 13 december 2012

Uitstapje


Vandaag ga ik met ex-schoonmoeder en ex-schoonnicht op stap. Ex-schoonmoeder heb ik niet meer gezien sinds een paar dagen voor ik werd gedumpt. We hebben een paar keer telefonisch contact gehad en er zijn wat kaartjes heen en weer gestuurd. Eigenlijk is het wel goed dat we elkaar nu pas zien, kort geleden was het voor beiden emotioneel vrij moeilijk.
Ik heb Ex niet verteld over dit dagje uit, ik weet ook niet of hij door hen wel is ingelicht. Sinds hij zijn broertje heeft aangesproken over zijn contact met mij, vertel ik hem niet meer met wie van zijn familie en vrienden ik wanneer contact heb en hoe dat verloopt. Hij weet dat ik met sommigen nog contact heb, maar ik laat aan hen om daar al dan niet in detail te treden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten