vrijdag 16 november 2012

Sipjes


Zowel gisteren als vandaag eindigde met wat traantjes. Werd weer met de neus op de feiten gedrukt, al ruim een half jaar zijn zij samen, bouwen ze hun relatie verder uit en doen leuke dingen. En ondanks alle vooruitgang die ik de afgelopen maanden heb geboekt, valt het me soms zwaar.
Het idee dat ze samen zijn, dat de basis van hun relatie, de scherven van mijn relatie, stevig genoeg is om door te gaan. Voor mij voelt het alsof ze worden beloond voor vreemdgaan, leugens en bedrog. Tegelijkertijd wil ik dat niet voelen, ik wil geen bitterheid proeven, ik wil niet dat hun geluk de heropbouw van mijn leven in de weg staat. Soms lukt het me om verhalen en berichten voor kennisgeving aan te nemen. Gisteren en vandaag lukte me dat niet. Morgen weer wel, is de bedoeling.
Ik heb mezelf maar ‘beloond’ met een appeltaartje van bladerdeeg, simpel, maar o zo lekker.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten