zondag 18 november 2012

Emotioneel


Emotioneel weekend. Vooral nostalgie, herinneringen, missen, weemoed.
Vanmiddag is een laatste zakelijke handeling verricht: ik beheer nu mijn eigen website, dat deed hij tot nu toe. Het gekke is dat in de zakelijke e-mails af en toe een persoonlijke toon zit, op een of andere manier kunnen we dat terloops, tussen zakelijke beslommeringen door, wel aan. Mijn antwoord kostte de nodige tranen, maar tegelijkertijd voelde het goed. Door zijn woorden en toon, en mijn antwoord daarop. Heel langzaam kom ik er wel :-).
Een ander gek ding is dat de steun die ik via Twitter kreeg, me heel goed deed. Ondanks dat ik ze niet persoonlijk ken. Ondanks dat het digitaal is.
Mijn goede gevoel kan ook komen van de 15 km die ik heb gelopen. Dat ging grotendeels lekker, hoewel ik had gehoopt dat ik langzamerhand op 16 of 17 km zou zitten.
Lekker ontbeten met pannenkoeken. Die heb ik niet op de foto gezet, maar de bruine bonensoep van gisteren is wel op de gevoelige geheugenkaart vastgelegd. Daar heb ik morgen ook nog een lekkere lunch van.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten