maandag 11 februari 2013

Soms zit het mee...


Liep ik gisterenmiddag nog glimlachend door Amsterdam, ja, zelfs een stukje Kalverstraat, vandaag is het knudde.
Vanochtend in bed de krant gelezen, dat is het fijne van een tablet. Maar daarna was het weer mis. De laatste tijd komen er toch weer regelmatig tranen. Momenteel vooral omdat ik steeds meer durf toe te geven dat ik eigenlijk wel wist dat Ex niet blij was, dat hij op zoek ging naar mensen die hem op sleeptouw konden nemen om hem het geluk te brengen dat hij maar niet kon vinden (omdat hij er zelf niet naar op zoek ging, maar verwachtte dat anderen hem dat op een presenteerblaadje zouden schenken). Ook ik heb een tijdje genoegen genomen met een stroeve relatie. Ik bleef omdat ik er in wilde geloven, hij bleef omdat hij anders alleen de wereld tegemoet zou moeten treden. Blijkbaar was dat vooruitzicht nog net een graadje erger dan blijven in een relatie waar hij eigenlijk al een tijdje uit wilde. Het wachten was alleen nog op een nieuw iemand die met hem verder wilde. En ik heb op hem gewacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten