maandag 28 januari 2013

Weer iets losser


Het lijken soms kleine stapjes. Het zijn maar kleine dingetjes. Maar langzamerhand wordt de scheiding definitiever.
Dit weekend weer een computercrisis doorstaan en zelf opgelost. Een jaar geleden had ik vrijwel zeker Ex ingeschakeld. Omdat hij nu eenmaal meer van computers weet. Wist. Want af en toe bleek dat ik relatief slim en praktischer weet om te gaan met storingen en toepassingen. Hij is meer van nieuwe dingen uitproberen, die niet echt nodig zijn. De snufjes.
Vorige week had een winkel een aantrekkelijke aanbieding van hypoallergene bad-, douche- en smeerproducten. Kort nadat hij me had gedumpt, sms’te ik een soortgelijke aanbieding naar Ex, die een zeer teer en gevoelig huidje heeft. Deze keer zweefde m’n duim boven het knopje ‘zenden’ in Whatsapp. Maar ik delete alles. Verdorie, zeg, al bijna een jaar geleden zijn mijn zorgtaken overgedragen aan een ander. Loslaten, weet je nog wel? Loslaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten