woensdag 23 oktober 2013

Daadkracht


Terwijl D-day naderbij sluipt, is er genoeg afleiding om niet constant aan het (mogelijk) naderend onheil te denken. Ja, hier spreekt de eeuwige optimist.
Druk bezig om een aantal opdrachten af te krijgen, zodat na donderdag in alle rust de laptop opnieuw kan worden ingericht. Dat werkt vast prettiger zonder de ‘dreiging’ van deadlines. En om de afleiding compleet te maken, ga ik eind van de dag het nieuwe huis van Ex-schoonouders bewonderen. Ze gaan me ook nog een lekkere maaltijd voorschotelen.
Verder gaat het herstel van de geblesseerde kuit/enkel niet voorspoedig. Benieuwd wat de fysiotherapeut daar morgen mee doet. Deze week schiet het werken aan de conditie er een beetje bij in. Eigenlijk zou ik in de sportschool moeten fietsen, maar ik kan me er niet toe zetten. Dan is hardlopen toch een stuk gemakkelijker. Gewoon schoenen aan en lopen. Geen gedoe met pasjes, kluisjes en instellen van een fietsprogramma (wat bij mij nog steeds niet zonder 2 keer opnieuw beginnen gaat). Dat komt dat volgende week weer. En aangezien ik mezelf nu aanleer klusjes, plichten en andere bezigheden krachtdadig aan te pakken, zal dat volgende week ook daadwerkelijk gebeuren.
Hoop ik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten