vrijdag 27 juli 2012

Lekker het weekeinde in


Vanmiddag 3 uur en een paar minuten aan de telefoon gehangen. Met al dat e-mailen en de sociale media gebeurt dat eigenlijk te weinig. Een oude schoolvriendin, die ik langzaam uit het oog was verloren nadat zij was blijven zitten. Niet dat ik me opeens beter voelde dan zij, maar we zagen elkaar gewoon veel minder. Zij vond mij 2 jaar geleden op Hyves en ik ben, nog samen met Ex, bij haar langs geweest. Vanochtend had ik haar verteld over de scheiding, een beetje laat, maar in dezelfde periode overleed haar schoonmoeder en wilde ik haar niet ook nog eens met mijn tranen belasten. 
Ondertussen zijn we weer een beetje bijgepraat. We hebben zo ieder ons eigen verleden en ons eigen heden, met de nodige problemen, maar ook leuke dingen.
Vanavond heb ik een beetje shoarmavlees gebakken en dat opgegeten samen met veel ronde opperdoezers uit de oven, veel sla, een bak zelfgemaakte knoflooksaus, een bak zelfgemaakte uien/tomatensaus en een pitabroodje. Heerlijk.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten